Brandient a livrat strategia si identitatea de brand pentru Benevo - The Homes Store, o initiativa spectaculoasa pe piata romaneasca de real estate a unui grup de investitori canadieni condusi de Michael Topolinski. Intr-un context mai tensionat pe piata de real estate, Benevo reprezinta un model de business inovativ, un magazin de locuinte in care cumparatorul vede toate ofertele intr-un singur show-room, sta de vorba direct cu proprietarul (Benevo), si beneficiaza de toate serviciile de consultanta si colaterale la cea mai inalta calitate.
Aceasta experienta unica de retail pe piata romaneasca a impus si strategia de brand, fundamentata pe ideile de siguranta, relaxare si placerea de a cumpara, pe sentimentul de "acasa". In acord cu strategia, numele Benevo provine din "bene/benevolent" si "evolutie", iar logoul solid transmite in acelasi timp transparenta si prietenie. Platforma grafica completeaza dimensiunile identitatii cu intersectii si culori pastelate. Logo-ul si platforma creativa Benevo sunt creatia lui Cristian "Kit" Paul, Creative Partner Brandient, iar aplicatiile grafice de identitate si de corporatie, retail graphics si portofoliul de lansare sunt semnate de designerii Brandient Alin Tamasan, Eugen Erhan si Ciprian Badalan.
Comentarii
http://www.benevo.ro/proiecte.php?id=2
sau inspiratia pe:
http://www.wolda.org/showcase/logo/1634
Terminati-o ba latinisme si clisee grafice. Ce faceti voi nu e branding. E logoree si sloganoree. Poate chiar latinoree, daca imi e permis.