Radio Romania se prinde greu...dar macar incearca

ArgueAds: Ana Militaru vs. Florin Dumitrescu

Ana: Crezi ca a trecut suficient de la Revolutie ca sa nu ni se mai para uncool tot ce are legatura cu o altfel de cultura decat cea urbana? Uite campania Radio Romania, de exemplu, niste joculete de cuvinte pe care as fi putut jura ca le-ai scris tu, dar care transmit clar mesajul ca "noi, intelectualii rafinati stim toate sensurile cuvantului "capricii", in timp ce tu nu-l folosesti nici macar ca sinonim pentru "moft".

Florin:: Vai, draga Ana, "numa' ce scrisei" in Dilema ca e cool sa fii taran rapanos, rural si rustic... Si te rog: eu nu fac joculetze. Si nici maestrul Al. Dumitrescu "Tzugu", fostul meu coleg mccannist (cu care voiam sa fac agentia Dumitrescu & Dumitrescu, da ne certam care sa fie scris primul...) nu opereaza cu joculete, ci cu ditai tropii si schemele argumentative. Uite, in printul negru e exemplificat, ca pentru scoala, un twist ironic stil Bernbach. "Faza" cu capriciile insa, de fapt toata seria cu "ne place... ne plac..." banuiesc ca sunt impuse de client. E stilul de umor SRR-ist de 80 de ani... Alea, da: sunt niste joculete!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Andreea Pavel
acum 16 ani
Cea mai tare campanie! Bravo!
Nicolae Horga
acum 16 ani
Prima campanie pt radio care-mi place, pacat ca radioul e varza. Normal ar fi fost s-o ia invers: intai sa puna la punct radioul si dupa aia campania. Mi se pare o chestie isteata ca s-au prins ca abundenta de campanii pt radio care se vor cool da' esueaza in platitudini monumentale (desi radiourile, saracele, suna bine) duce inevitabil la plictiseala. Gaste diferite in traiste diferite: a sti sa faci outdoor n-are doua paie cu a sti sa faci radio... :)
Radulescu Andrada
acum 16 ani
...campania asta. Am fost flatata de faptul ca cineva m-a banuit ca as fi fost "vinovata" pentru ea.

Bravo, oricum...

adrian lupu
acum 16 ani
Sa fie dreptate intre talente!
Marius revent
acum 16 ani
super campanie acum pune :

Radio *insert random cool name here

perfect.

Gicu tu te-ai prins.

Luca Militaru
acum 16 ani
campania mi s-a parut interesanta, produsul insa mai putin, recunosc insa ca vazand campania asta m-a gandit pt o secunda sa dau pe radio romania... am uitat pana s-ajung acasa :(


Branded


Related