Rebranding pentru Puntea Suspinelor

"Il Ponte dei Sospiri" a fost marketat in istorie ca fiind locul din care se auzeau suspinele condamnatilor la moarte, la vederea Veneziei pentru ultima data, in trecerea lor din Palatul Dogilor, unde se aflau camerele de interogatoriu (deci tortura), in inchisoare (unde avea loc executia). Mai aproape de realitate ar fi ca oamenii respirau pentru ultima data in lumea libera si zareau pentru ultima data orasul, inainte sa fie inchisi pe viata, deciziile Dogilor fiind de obicei irevocabile.

Dar decat sa ne intristam, mai bine un outdoor vesel sa instalam. Lancia Delta nu e pentru baietii profunzi, deci putem intoarce linistiti povestea pe dos, daca vrem sa si vindem ceva. O sa-i zicem mai bine "Il Cielo dei Sospiri". Ce daca pe acolo e intuneric (ca e intre doua cladiri inalte), aducem noi cartoane mari cu cer albastru, ca sa se inteleaga mesajul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related