Rebranding pentru Puntea Suspinelor

"Il Ponte dei Sospiri" a fost marketat in istorie ca fiind locul din care se auzeau suspinele condamnatilor la moarte, la vederea Veneziei pentru ultima data, in trecerea lor din Palatul Dogilor, unde se aflau camerele de interogatoriu (deci tortura), in inchisoare (unde avea loc executia). Mai aproape de realitate ar fi ca oamenii respirau pentru ultima data in lumea libera si zareau pentru ultima data orasul, inainte sa fie inchisi pe viata, deciziile Dogilor fiind de obicei irevocabile.

Dar decat sa ne intristam, mai bine un outdoor vesel sa instalam. Lancia Delta nu e pentru baietii profunzi, deci putem intoarce linistiti povestea pe dos, daca vrem sa si vindem ceva. O sa-i zicem mai bine "Il Cielo dei Sospiri". Ce daca pe acolo e intuneric (ca e intre doua cladiri inalte), aducem noi cartoane mari cu cer albastru, ca sa se inteleaga mesajul.

In acest peisaj optimist, in care "sospiri" aia au devenit oftat de indragostiti, aducem Lancia Delta, care are "The Power to be Different", in traducere libera "suficient de multi bani incat sa schimbe semnificatia unui reper cultural". Layout-ul va fi o pelicula de film, care reda momentul in care Lancia a lasat pe cineva in fata covorului rosu, la cinema. Cui nu-i convine, sa intre pe lancianewdelta.it.

Cei suficient de revoltati incat sa caute online motive suplimentare pentru marsavia comisa, pot vedea pe site-ul respectiv spotul cu Richard Gere pentru noua Lancia. Se incheie cu un carton care anunta ca Lancia e mandru sponsor al evenimentului "65.Mostra Internazionale d'Arte Cinematografica", din cadrul Bienalei de la Venezia, desfasurate la inceputul lui septembrie in oras. Pentru turistii de festival, nu e deloc ciudat sa vada ca sponsorul are aceeasi inaltime cu Palatul Dogilor, dar pentru cei obisnuiti, apele se limpezesc doar daca urmaresc link-ul, daca nu apasa skip intro si au rabdare pana la final, sa vada ca Lancia e sponsor si sa inteleaga de ce a devenit personaj de film in outdoor.

Cercul indignatilor se restrange si mai tare, daca ii separam pe cei care cunosc legenda care spune ca indragostitii care se saruta in timp ce trec cu gondola pe sub Puntea Suspinelor la apus de soare vor ramane indragostiti pentru totdeauna. Pentru cei care vad doar semnificatia aceasta romantica atunci cand privesc podul, Lancia n-a facut decat sa joace rolul petitorului. Pentru turistii conservatori, care pretind ca reperele culturale sa ramana intacte, nepervertite de initiativele de marketing ale brandurilor comerciale malefice, outdoorul Lancia s-ar putea sa fie resimtit ca un corp strain, care trebuie extirpat degraba. Nu stiu cel fel de turist ar fi preferat schelele lucrarilor de restaurare in locul cartonului colorat, dar am vazut tot in Venezia mash-uri care ascundeau schelele, avand imprimata cladirea din spate, de pe vremea cand era in conditii de vizitare. Asa ca, la fel ca in orice alta parte, fiecare trecator interpreteaza ad-ul intalnit in oras in felul lui. Arta e sa reusesti sa le transmiti mesajul potrivit fix celor care ar fi interesati sa te cumpere.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related