Dupa ce a intrat in finala Golden Drum, cea mai importanta competitie regionala din Europa, punctand la toate categoriile principale (TV, Press si Outdoor), Publicis Romania se intoarce acasa cu un Golden Drum si doua Silver Drum.
Sunt foarte bucuros ca anul acesta la Portoroz au fost premiati clientii curajosi si sunt foarte mandru de intreaga mea echipa de creatie. Anul acesta, am intrat in top 10 in regiune, la anul ne propunem un loc pe podium, spune Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania.
Golden Drum-ul este obtinut de catre Publicis cu print-ul "Waistcoat", brand-ul Beretta. Pentru a pune cat mai bine in valoare beneficiul general al centralelor termice Beretta, creativii s-au folosit de o simpla, dar puternica metafora vizuala - cojocul care imbraca tacticos o casa. Trofeul din aur la categoria Press ii revine echipei formate din: Mihai Ion - Copywriter, Bogdan Nestor - Art Director, Oana Radu - Senior Account Manager, Razvan Capanescu - Creative Director.