Sport.ro a lansat o serie de 11 spoturi care mizeaza mult pe umor si vizeaza publicul tinta - barbatii care nu rateaza nimic din ce conteaza in sport. Spoturile au fost realizate dupa un concept al "shop-ului de idei" 23, condus de Bogdan Naumovici.
Campania se bazeaza pe faptul ca cele mai tari evenimente sportive, emisiuni, stiri si reality-show-uri transmise de Sport.ro dau dependenta si ii acapareaza total pe barbati. Pentru ca Sport.ro le ocupa tot timpul partenerilor, femeile se simt nevoite sa caute singure solutii si ajung in diverse situatii limita, dar foarte amuzante.
"Sper ca mesajul este destul de limpede: Sport.ro este un post destinat barbatilor, pe care acestia il iubesc si il urmaresc, un post care le ocupa tot timpul si toate preocuparile. Cred ca romanii sunt inca normali la cap si inteleg ca egalitatea dintre sexe nu se manifesta otova, din topor, ci ca exista - si slava Domnului ca este asa -, diferente intre barbati si femei care ne fac sa ne cautam, sa ne dorim, dar care sunt si motiv de amuzament uneori. Romanii apreciaza umorul si iubesc campaniile putin riscante. Exemplele sunt nenumarate. De la Unirea lui Dorel, la "niste taranii" lui Cava D'oro, de la chilotii uriasi de la Bergenbier, la sutele de mii de vizionari ale lui Batman", spune Bogdan Naumovici, seful shop-ului de idei 23.