In fiecare seara a festivalului Golden Drum a avut loc cel putin cate o petrecere. Unele au fost cu specific national, organizate de delegatiile din tara cu pricina, altele - de catre gazde, de obicei dupa o ceremonie (de deschidere sau de premiere), motiv pentru care toata lumea se simtea datoare sa fie serioasa, sa infatiseze o aroganta proportionala cu functia si sa accepte cu demnitate esecul sau felicitarile, dupa caz.
Fiind un festival de publicitate, m-as fi asteptat ca la petrecerile astea simandicoase sa se vorbeasca despre publicitate, dar nu. Toata lumea era atat de plictisita, incat nici macar nu-ti mai venea sa intrebi daca nu cumva clipul cu care tocmai v-ati calificat a vazut vreodata lumina monitorului de tv sau cum vi s-a parut campania Spectab, ca eu nu vad de ce merita premiu la Interactive.
Comentarii
Aici se tot creaza la un pahar si asta se vede.. de aceea nu sint multi romani la british advertising awards... si ramin la slovenia!!
regards all si enjoy party pt CREEARE!!