Daca pentru "It's hard to be a woman"exista solutia Pepsi Light, pentru femeile greu de multumit exista "prajiturica prajiturelelor". Magura strikes back, cu inca o reclama facuta de barbati, pentru femei "si mai greu de multumit".
Spre deosebire de primul spot realizat pe noua platforma, executia difuzata in primavara, in care femeia viseaza la cai verzi pe pereti, pardon la Feti-Frumosi pe cai albi, de data asta e "cu defect" barbatul. Dar daca stau sa ma gandesc bine, barbatul asta e defect de tot...adica, oare chiar exista astfel de barbati? Cum pot sa cred eu ca Magura ma intelege pe mine ca femeie cand face sa para plauzibil ca un barbat se zbenguie fara rost si canta te iubesc, in timp ce ea se afla in mijlocul unei sedinte?
Comentarii
Pt. Alina: in ceea ce priveste chitara din scena finala, nu stiu daca ai observat, dar chitara e rupta, ceea ce arata un deznodamant clar (amuzant de altfel)
Daca scopul ei era sa comunice asta, a atins scopul.
Apoi urmeaza faza de final, genialaÂ… femeia, prajiturica, si chitara ruptaÂ… ahaÂ… divortul metaforic. Ea trebuie sa ramana cu ceva ce pentru el avea valoare (chitara barbatului), chiar daca nu avea nevoie de acel lucru (pentru ca e rupta chitara), e vorba de razbunarea scorpiei? Nu stiu cine a facut reclama, dar FELICITARIÂ…
Diferenta intre o reclama buna la prajiturele si una proasta? Pai Magura vs Twix (ambele exagereaza, una insa e facuta cu cap si bun simt, cealalta sincer nu stiu ce vrea).
Sustin ideile spune de Birkita si ActmoreÂ…
Sunt 100% de parere ca principalul scop al reclamei e sa vandal produsul, iar apoi sa ia premii (ex Apa Carpatina, vai ce artistic realizata, dar nu cred ca o sa vandal produsul, ok si ce inseamna asta? Ca tu iei premiul si clientul ia teapa, si o sa faca Pitch si o sa pierzi contractul)Â… motiv pentru care am fost si refuzat la un interviu pentru pozitia de copywriter:) raman ca martir al ideilor mele.