Cum arata un ceas de baiat rau la Venezia

Cand am fost ultima data la Venezia, nu era nici urma de afis pe strazi. Asta era la inceput de 2000. Acum, in Piazzetta di San Marco, intre Palatul Dogilor si Biblioteca Marciana, nu-ti mai atrag atentia nici leul lui San Marco din varful columnei, nici statuia lui San Todaro din Amasea, care sta pe crocodilul sacru din Egipt, ci un mash cat biblioteca, infatisand un barbat care a fost pesemne foarte rau cand era mic si are acum mai multe carii decat dinti... si nici cu ochisorii nu sta prea bine, daca te uiti mai atent.

Invazia plasticului in sanctuarul arhitecturii renascentiste veneziene e de-a dreptul revoltatoare pana nu te departezi bine, ca sa observi ca scrie langa el din ce film provine si sa ai confirmarea ca e un baiat intr-adevar, foarte rau: "007. Villain Collection by Swatch". Eu de-abia apoi am observat si ceasul Swatch alaturat, care se confunda usor cu fundalul si pare doar de decor, nereusind sa concureze cu personajul negativ pentru atentia privitorilor. Ai crede ca daca produsul e mare de tot, cu siguranta o sa fie remarcat, dar se pare ca marimea nu e o garantie intotdeauna. Undeva in dreapta sus e si numele filmului "The Spy Who Loved Me" si porecla baiatului rau: "Jaws".

Probabil ca aceia care stiau editia aceasta din 1977 a filmului cu James Bond, isi dadeau seama de la inceput ca baiatul nu avea carii, ci dinti din metal si daca erau cu adevarat pasionati de aventurile agentului 007, apreciau ca a fost ales tocmai Jaws dintre toate personajele negative din cele 21 de filme din aceasta serie, pentru ca el este singurul care a aparut in doua filme consecutive: The Spy Who Loved Me ('77) si Moonraker ('79).

Fiindca tocmai ne intorceam de la Portoroz, unde presedintele juriului subliniase ca fiecare outdoor inscris anul acesta la Golden Drum avea un link (dovada ca brandurile initiaza un dialog cu consumatorii inca din offline), am remarcat trimiterea "All 007 Villains and These Watches: www.swatch007villains.com".

Am descoperit pe site modul in care s-a integrat Swatch in povestea lui James Bond: creand o colectie de 22 de ceasuri, exact cate filme are seria, numarandu-l si pe cel mai recent: "The Quantum of Solace", care urmeaza sa fie lansat in Romania in noiembrie anul acesta. Design-ul fiecarui ceas este specific cate unui personaj malefic din film, iar pe site-ul respectiv se gaseste si un test pentru cat de malefic esti, ca sa vezi care ceas ti se potriveste cel mai bine.

Dar subiectul rubricii este eficienta outdoor-ului. In mod normal, provocarea e sa fie suficient de incitant incat sa te faca sa tii minte link-ul sau sa-ti doresti sa cauti online povestea, dar fiind vorba de Venezia, cred ca trebuie apreciata target-area tipilor care, aflati intr-o calatorie romantica, pot sa fie seducatori etalandu-si nu numai latura malefica (pe care femeile se pare ca o apreciaza dintr-un motiv inca necunoscut), ci si un accesoriu corespunzator, creat fix dupa genul lor de rautate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related