Agentia de comunicare Re:ply a creat brosura de prezentare a Teatrului National Bucuresti, ce va fi prezentata publicului larg si partenerilor institutiei cu ocazia lansarii stagiunii 2008-2009.
"Teatrul National se pregateste de intrarea intr-o noua etapa, care va implica o transformare semnificativa si o repozitionare ca reper cultural contemporan pe harta culturala a tarii. Am ales colaborarea cu agentia Re:ply - experimentata in promovarea culturii - pentru a pregati redefinirea imaginii Teatrului National si pentru ca o brosura poate fi atat o carte de vizita a unei intregi stagiuni, cat si o modalitate eleganta de promovare a productiilor din repertoriu. De asemenea, reprezinta un instrument de comunicare cu un public activ si tanar, o incercare de a schimba perceptia fata de TNB a unui grup-tinta din publicul potential", declara Claudia Cirlig, responsabil de comunicare al Teatrului.
Comentarii
Iar de aratat nu arat nimic. Nu-i pacat?!
Daca tot suntem pe un site de specialitate puteati sa puneti un link sa vedem coperta si o pagina. Asa ne dadeam si noi seama cat de bine e lucrata. Mai ales ca eu cred foarte tare ca un art bun se vede mai ales la genul asta de concepte.
salut