Agentia Cohn&Jansen/ Ashley&Holmes premiata cu aur la Golden Drum

Nominalizarea agentiei Cohn&Jansen/ Ashley&Holmes s-a transformat in premiu. Seria de printuri "American Myth", "European Myth" si "Japanese Myth" a obtinut premiul Golden Drum, in cadrul categoriei Press, la cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala si de Est.

"American Myth","European Myth" si "Japanese Myth" fac parte din campania realizata de agentia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes pentru motocicletele Honda, client: InterMotorcycle.

Echipa care a realizat campania Honda este alcatuita din: Andrei Cohn - Creative Director & Art Director, Adrian Dragan - Copywriter si Florin Ghergu - Ilustrator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related