Campania creata de 101Worldwide pentru elephanto.ro este un real succes atat din punct de vedere al eficientei sale cat si la nivel creativ. Dublarea traficului site-ului in mai putin de o saptamana si cresterea constanta a acestuia, precum si premiul de creatie castigat vineri la Golden Drum in sectiunea Outdoor, Posters (Power to the people 1 si 2).
"Suntem placut surprinsi de performanta obtinuta la Golden Drum cu aceasta campanie. Avem asadar un return on investment foarte bun la acest festival din moment ce am inscris o singura campanie si am castigat cu ea. Recunosc ca imi pusesem mai mari sperante in radio, dar ma bucur ca asteptarile mi-au fost inselate astfel. De altfel e abia a doua campanie creata de noi in scurtul timp de cand existam. Indraznim sa ne manifestam optimismul si in ceea ce priveste celelalte campanii deja dezvoltate de noi si care vor fi prezente la festivalurile internationale ce vor urma. E un inceput de bun augur care ne obliga la si mai multa sapa si lopata", declara Mihai Ene partener fondator 101Worldwide.