Brandient a creat brandul Brikston pentru Ceramica Iasi

Brandient a creat brandul Brikston pentru cea mai rezistenta caramida din Romania, produsa de Ceramica Iasi.

Firma ieseana are o traditie indelungata in domeniul materialelor de constructii, iar nevoia unei identitati de produs a devenit necesara in conditiile in care marfuri care pana nu demult erau considerate commodities (vrac, fara identitate) au inceput sa fie marketate sub identitati distincte. Colaborarea cu Brandient a inceput in 2007, cand fondul de investitii Advent International a preluat Ceramica Iasi iar noua echipa de management a decis revitalizarea identitatii de corporatie.

Numele trebuia sa reflecte calitatile de rezistenta exceptionala la compresiune ale unei caramizi "tari ca piatra", si astfel s-a nascut Brikston, pornind de la cuvintele anglo-saxone brick (caramida) si stone (piatra). De altfel, caramida Brikston poate sustine 140 tone, fiind mult mai rezistenta decat cer normele legale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related