Corespondenta din Portoroz
In aceasta seara, la Golden Drum New Europe Awards Ceremony, s-au anuntat castigatorii categoriilor TV, Press, Radio, Outdoor, Dark Nike, Production Company, Client Award precum si detinatoarea titlului "Agentia Anului".
Romania a fost reprezentata pe scena festivalului de Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Publicis, McCann Erickson, Grey, Next Advertising, Cohn&Jansen| Ashley&Holmes, TBWA Merlin, Propaganda, 101 WORLDWIDE ROMANIA si Utopium care au obtinut in total 16 premii.
Agentia Anului a fost declarata Change Integrated din Polonia, agentie care a impresionat juriul prin campania "Onovalov's Statue" pentru medicamentul Spectab, premiata cu Grand Prix la categoria Media Campaigns. In ultimii patru ani, trofeul Golden Rose a fost obtinut de McCann Erickson (de doua ori consecutiv, in 2007 si 2006) si de Leo Burnett (in 2005).
Saatchi&Saatchi si Publicis au fost cele mai premiate agentii din Romania in aceasta seara, prima obtinand Grand Prix la categoria Press pentru 1961 Man, 1961 Woman, 1961 Boy (Head & Shoulders) si Silver Drum la Outdoor pentru aceeasi lucrare, precum si cu Golden Drum pentru Ketchup, Mustard, Hot Chocolate si Grass (Ariel) la sectiunea Press. Publicis a castigat, de asemenea, un Golden Drum la categoria Press cu Waistcoat si Pullover (Beretta) si doua Silver Drums la TV si Outdoor pentru Headless (Gusto), respectiv Balaclava (Bitdefender).
Leo Burnett a primit la festivitatea de asta-seara doua premii Golden Drum, unul pentru Matrix (Doncafe) si celalalt pentru Nothing (eJobs), ambele la TV. Tot in aceasta categorie, Grey si Next Advertising au fost premiate cu cate un Silver pentru Buy (ClickNet), respectiv Feedback is fifty (The Money Channel).
In categoria Press, Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a obtinut premiul Golden Drum cu Honda - American Myth, European Myth si Japanese Myth, iar McCann Erickson, TBWA Merlin si Utopium au castigat fiecare Silver Drum cu Nescafe - Sydney, Paris si Las Vegas, Beko - Before&After, respectiv Radio Transilvania - The Guitar.
Celelalte doua prezente romanesti pe scena festivalului Noii Europe au fost Propaganda, care a castigat Silver Drum la sectiunea radio cu lucrarea Zoro (ADfel) si 101 Worldwide care a obtinut un Silver la categoria Outdoor pentru Power to the people 1 si Power to the people 2
(Elephanto.ro).
Romania a inscris la aceasta editie a festivalului Golden Drum un total de 319 lucrari, dintre care 42 in categoria TV, 86 la Press, 39 la Outdoor, 23 la Radio si la Interactive, 9 la Design&Art Direction, 15 la Media Campaigns, 1 la Film&TV Promo si la Open Ad TV, 2 la Open Print, 49 la University City si 22 la I feel Slovenia.
Comentarii