Sub semnul loialitatii

Paradoxal, oamenii din industria comunicarii de la noi emit judecati de valoare la adresa Festivalului de la Cannes fara a-l fi onorat cu prezenta. Materialul care urmeaza vine sa arate adevarata fata a Cannesului, nu vazuta printr-un telescop, ci privita si analizata de aici, la microscop.

Seminariile de care am avut parte in ultimele doua zile s-au ridicat la inaltimea asteptarilor auditoriului. Acesta a preferat sa-si cheltuiasca timpul in salile Palais des Festivals in detrimentul unei ispititoare oportunitati de a se bucura de plaja si valurile Mediteranei. Acest lucru este de inteles, avand in vedere oferta bogata de informatie din cadrul seminariilor care au avut drept protagonisti agentii precum: OgilvyOne, R/GA, Grey Global, Harrison Troughton Wunderman.
Seminarul, sustinut de Rory Sutherland, vicepresedinte OgilvyOne, London, a pledat pentru indepartarea de la media traditionala in favoarea exploatarii noii media. Acesta a punctat faptul ca, indiferent de mediul pe care il alegi pentru a-ti promova produsul sau serviciul, trebuie sa fii relevant pentru consumator, sa-i prezinti ceva care sa-i fie realmente folositor si sa personalizezi mesajul la maximum convingandu-ti clientii sa te urmeze in abordarea noilor media. "Pentru a-i determina pe clienti sa aleaga noile medii, agentia trebuie sa utilizeze doua instrumente: masuratorile, alocand in acest scop o parte a bugetului pentru testare si experimentare inteligenta, iar al doilea, crearea unor noi metode de definire a consumatorilor, dupa atitudine sau comportament, dintr-un punct de vedere original, care sa contina un insight asupra obiceiurilor acestora, si nu dupa vechiul model demografic", a declarat Rory Sutherland.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related