Atmosfera "ca pe vremuri" creata de catre Timisoreana si Mercury360

Campania "Cu Timisoreana redescoperi orasul de altadata", dezvoltata si implementata de catre Mercury360, s-a incheiat cu un bilant de peste 6000 de consumatori participanti in seria de evenimente din cele 3 orase: Arad, Craiova si Iasi. Participantii la targurile orasenesti - cea mai vizibila actiune din cadrul campaniei - au reusit sa goleasca peste 100 de butoaie de Timisoreana draught si peste 1100 de can-uri de bere Timisoreana.

Timsoreana este recunoscuta pentru incercarea de a celebra si sprijini traditia si atmosfera unor perioade frumoase din istoria interbelica a romanilor. Sezonul estival nu face exceptie asa ca Timisoreana a ales sa fie din nou (ca si in 2007) prezenta printre consumatorii din provincie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related