Corespondenta de la Portoroz
In cadrul categoriei "Design&Art Direction", la Golden Drum, Scala JWT detine singura lucrare finalista din Romania. E vorba de un material de direct marketing pentru promovarea tarifelor internationale ale serviciului de telefonie fixa de business Vodafone.
Materialul trimis companiilor a fost un ziar inventat: "Bangalore Financial" (Bangalore fiind al treilea oras ca populatie din India), care continea titluri ale unor afaceri de succes, desfasurate de romani in India, ca dovada a eficientei tarifelor internationale de la Vodafone. Titlurile erau: "Mamaliga, the recipe of succes", "Romanian Termopane breaking the market in India", "Palinca to be exported for bars in Bangalore", "The tempera aquarelles from Romania - an unbelievable market boom!". Doua pagini ale ziarului contineau descrierea pe larg a ofertei de la Vodafone si dezlegarea misterului: cu asemenea tarife, colaborarile internationale vor deveni atat de rapid fructuoase, incat clientii ar trebui sa urmareasca ziarele internationale, ca sa verifice daca parteneriatele lor au ajuns deja renumite.
Comentarii
Va salut repede