Recent, Posta Romana a anuntat cresterea de 2,5 ori a tarifelor la trimiterile postale legate de serviciile direct mailing, precum si triplarea pretului pentru trimiterile infadres de peste 20 de grame. Adica pentru cea mai mare parte a corespondentei. Aceasta a provocat o reactie puternica din partea companiilor de marketing direct, care si-au vazut periclitate afacerile si acuza Posta de concurenta neloiala prin abuz de pozitie dominanta.
Asociatia Romana de Marketing Direct considera ca majorarea tarifelor va afecta grav domeniul, in momentul in care acesta era pe punctul de a-si consolida pozitia si de a-si castiga un loc important si in Romania. Potrivit datelor culese si centralizate de ARMAD de la membrii sai, cifra de afaceri in industria de marketing direct din Romania a depasit, in 2004, sase milioane de euro. Presedintele ARMAD estimeaza ca, in aceste conditii, cresterea va fi in 2005 de numai 20-30%, fata de 60-70%, cat a fost prognozata la valoarea mentinuta a tarifelor.
Posta loveste naprasnic in industria marketingului direct
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: