Pentru al treilea an consecutiv, UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) colaboreaza cu Price Waterhouse Coopers pentru realizarea Salary Survey 2008, intr-un efort de a oferi raspunsuri pentru intelegerea corecta a nivelurilor de salarii pe piata. Studiul va aborda si in acest an subiecte de tipul: inflatia anuala a salariilor precum si a altor indicatori legati de cresteri salariale sau tarife orare practicate. Cercetarea va incepe in prima jumatate a lunii octombrie, urmand ca rezultatele sa fie disponibile in prima jumatate a lunii viitoare.
Best Practices, un alt proiect UAPR, adresat clientilor, va fi disponibil in curand pe website-ul UAPR. Ghidul s-a bucurat de sprijinul multor nume importante din agentii, care au abordat relatia client-agentie din prisma problemelor ce pot aparea. Manuela Necula (Ogilvy Group) a tratat subiectul organizarii pitch-urilor, abordand si probleme de etica, si clasificand tipurile de pitch-uri existente. Razvan Matasel a oferit cateva repere privind principiile unui brief bine realizat. Iar Laura Tampa (Grey Worldwide Romania) a dezvaluit cele mai bune 10 practici de remunerare a unei agentii. Detalii despre cand, cum si de ce este important sa oferi feedback unei agentii, a oferit Oana Cociasu (Lowe & Partners). Aplicat strict pe cazul unei agentii de media, Octav Popescu (Initiative Media) a expus motivele pentru care este nevoie de feedback din partea clientului.
Comentarii