Britanicii testeaza o noua tehnologie de difuzare a reclamelor

Independent Telvision testeaza o noua tehnologie care permite reclamelor sa fie inserate direct in cadrul programelor TV, informeaza Brand Republic.

Tehnologia, dezvoltata de compania Keystream, utilizeaza algoritmi complecsi de calcul pentru a gasi portiuni specifice intr-un video, cum ar fi cerul sau pereti albi, pentru a adauga logo-ul unui brand sau mesaje publicitare.

In prezent, noua metoda de difuzare a reclamelor este testata in cadrul paginii de Internet a ITV, iar in cazul in care se dovedeste eficienta va fi transpusa de difuzorul britanic si in programele de televiziune.

Simon Fell, managerul ITV de noi tehnologii, a declarat referitor la ceea ce a fost denumit "publicitate aplicata automat": "are un mare potential. Daca identifica o portiune disponibila in programul televizat, ne da posibilitatea sa inseram imediat o reclama in acel spatiu. Evident ca acestea nu vor aparea in punctele culminante din momentele dramatice".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

oprea lucian
acum 16 ani
putin off-topic, scuze

va cer o parere despre spotul asta:

http://www.youtube.com/watch?v=OGNbkiCkBF4&eurl=http://aprozarnet.com/



Branded


Related