Brandient a creat numele Frateus si designul identitatii de ambalaj pentru un nou produs al firmei Transavia, in cadrul unei colaborari de durata privind strategia si designul portofoliului de branduri al liderului pietei de carne si preparate din carne de pui. Numele Frateus este memorabil si sugereaza valentele conviviale ale produsului, care arareori se consuma in singuratate. "Iute la fratie" si cu simtul umorului, romanul va aprecia atat calitatea cat si rolul social al carnaciorilor. Satisfactia culinara este adesea o premisa a reconcilierii si "infratirii" contrariilor - ceea ce a inspirat si creatia identitatii grafice Frateus, exprimata prin logo-ul jumatate luna, jumatate soare. Identitatea Frateus este integrata in sistemul grafic de ambalaj creat de Brandient pentru produsele endorsate "De la Transavia" odata cu lansarea in aceasta vara a gamei Fragedo, primul brand din noul portofoliu. Logo-ul Frateus a fost creat de Cristian Petre, Partener Brandient, iar gama de ambalaj a fost desenata de Alin Tamasan, Senior Designer.
Brandient a creat brandul Frateus pentru Transavia
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: