Astazi, la ora 23:00, The Money Channel te invita la o noua editie a emisiunii AdCouture, prima emisiune dedicata business-ului de media&advertising.
Subiectul HotSpot din aceasta seara va fi AdMarket 2008. Serban Ciusca, realizatorul emisiunii si invitatii sai, Dan Petre (Managing Partner D&D Research) si Adrian Tuluca (General Manager Propaganda si vicepresedinte UAPR) vor vorbi astazi despre ce aduce nou cea de-a patra editie a celui mai anticipat studiu din industria romaneasca de publicitate.
Realizat de firma de research D&D, la initiativa UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) si IAA (International Advertising Association Romania), AdMarket2008 prezinta radiografia pietei de publicitate romanesti. Studiul se va desfasura in perioada octombrie-noiembrie 2008, si va fi prezentat in luna decembrie a acestui an. Care sunt imbunatatirile fata de editia precedenta si care sunt aspectele cele mai importante pentru oamenii de marketing veti afla chiar de la coordonatorii proiectului, in aceasta seara, numai la AdCouture.
De asemenea, rubrica "Insider" il va avea ca invitat pe Felix Tataru, Managing Partner GMP, care va vorbi despre business-ul si clientii agentiei pe care o conduce, premiile obtinute si despre cum a reusit sa mentina echilibrul GMP dupa plecarea mai multor echipe de creatie.
Despre AdCouture
AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurata pe trei rubrici "Adnews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture prezinta cele mai noi si mai importante stiri care influenteaza industria de media, marketing si publicitate, analizeaza cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii si ii aduce in fata telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.
Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads.
Despre The Money Channel
The Money Channel este prima televiziune de business din Romania. Postul ofera informatii din toate domeniile economice, alaturi de o analiza in tip real a mediului de afaceri romanesc si international.
The Money Channel este parte a diviziei de business a grupului Realitatea -
Catavencu, alaturi de publicatiile Business Standard si Money Express.
Despre IQads
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads (www.iqads.ro) ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.