Rezultatele High Impact Brands 2008

Studiul High Impact Brands este realizat de compania de cercetare de piata Synovate, pentru revista Biz. Cercetarea cantitativa, a fost dublata de cea calitativa, fapt ce a contribuit la gradul de pecizie al rezultatelor. Respondentii au fost invitati sa nominalizeze brandurile care le vin in minte, indiferent de categoria din care acestea fac parte sau de rata de utilizare si sa le evalueze pe baza a cinci factori cheie: prestigiu, inovatie, optimism, incredere, popularitate.

Prima pozitie pe podiumul celor mai cunoscute branduri este ocupat de Nokia, simbolul angajamentului, al pasiunii, al inspiratiei si al inovatiei, care devanseaza anul acesta Coca-Cola. Desi trebuie sa se multumeasca in acest an cu pozitia a doua, Coca-Cola ramane totodata brandul cel mai vizibil si mai popular pentru categoria bauturilor nealcoolice. Locul numarul trei in topul celor mai cunoscute branduri internationale este ocupat de Mercedes, un brand care a inregistrat cresteri in scorurile de impact, in principal in randul barbatilor tineri, fiind puternic aspirational. Urmatorul brand este tot unul din categoria automobilelor, si anume Volkswagen. Urmeaza Ariel, "detergentul perfect" in viziunea romanilor. Top 10 este intregit de BMW, Adidas, Philips, Sony, Audi, Samsung.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related