Leo Burnett prezinta LeoShe II, programul de cercetare dedicat femeilor

Departamentul de Strategie al Leo Burnett & Target a facut cunoscute rezultatele celui de-al doilea episod al studiului Leo She - un proiect de cercetare calitativa dedicat exclusiv femeilor.

Daca primul studiu din seria Leo She in Romania a fost InsideOut - o cercetare calitativa cu un subiect inedit, anume relatia dintre femei si gentile lor, cel de-al doilea episod al proiectului este mai apropiat de sfera publicitatii, abordand subiectul cliseelor din reclamele destinate femeilor.

"Prezenta cliseelor este poate cea mai proeminenta caracteristica a reclamelor adresate femeilor. Nu trebuie sa fii vreun specialist in publicitate sau sa faci monitorizari profesioniste pentru a constata ca detergentul obisnuit folosit de gospodine ambitioase, parul stralucitor si plin de volum, dintii improbabil de albi sau ciocolata cu efecte extatice sunt, alaturi de alte zeci de clisee, prezente constate in reclamele adresate femeilor", a declarat Elena Ionita, Planning Director la Leo Burnett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related