TNT, liderul european in domeniul curieratului si al distributiei postale, a anuntat astazi debutul unui proiect de rebranding complex, fara precedent ca amploare in istoria companiei. Mesajul, sintetizat in trei cuvinte simple - Sure we can - reflecta spiritul pozitiv si abordarea curajoasa specifice organizatiei.
Primele tipuri de suport media care redau, in continut si format, aceasta abordare vor fi cele online, respectiv website-urile celor doua divizii Express si Post. In plus, in urmatoarele luni vor fi inscriptionate cu acelasi mesaj toate vehiculele si aeronavele din flota TNT, ca si toate materialele de comunicare si promovare.
Comentarii
In statele unite merg foarte bine. Asta cu lider mondial imi place mult. Oricine este lider mondial daca vrea sa declare asta. Si DHL si UPS. Dar chiar as vrea sa va intreb. Intrebati cine a inventat posta rapida. Kotler stie. Aia sunt liderii!
Inainte sa aflati va dau un indiciu. A fost un proiect de diploma al unui student. Studiu refuzat de catre profesorul lui. Ca si cum asa ceva nu se poate realiza in veci.
Va pup pe timbru. Sec.
In afara de a comenta penibil comunicate mai ai si alta ocupatie?