Romania este caracterizata prin cea mai mare frecventa a daunelor din Europa de Est, cea mai mare viteza de crestere a parcului national de autovehicule si una dintre cele mai slabe infrastructuri de drumuri.
Generali Asigurari continua procesul de educare a pietei, rol asumat la inceputul acestui an, prin lansarea unei campania de comunicare CASCO - "Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura". Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie-14 noiembrie, pe canalele print, radio si Internet. Obiectivul principal il constituie incurajarea unui comportament prudent in trafic, prin comunicarea recompenselor oferite de produsul CASCO Generali: prime de asigurare mai mici pentru soferii responsabili si serviciile de calitate pe care le ofera compania - plata rapida a daunelor, decontarea directa cu peste 400 de service-uri din intreaga tara si asistenta rutiera 24/7. Campania este dezvoltata de catre agentia de publicitate Prospero si va fi sustinuta de o campanie dedicata de relatii publice, prin Free Communication.
Comentarii
Intr-adevar.
Ia sa vedem pr si inca o campanie ratata.