Sambata, in cadrul cursului Judging Ads, studentii Scolii IAA au invatat sa analizeze campanii publicitare, vizionand executiile premiate la festivaluri.
Sub indrumarea Mihaelei Radulescu (Client Service Director, GMP) si a lui Teo Cucu (Head of Strategy, GMP), cursantii Scolii IAA au studiat spoturi si printuri internationale, intr-un adevarat regal de advertising.
Potrivit Mihaelei Radulescu, ideea acestui curs a venit firesc, fiindca era vorba de o parte importanta in procesul decizional in advertising. "Dai comanda (adica brieful), se coace in creatie, iar ce iese de acolo ar trebui cumva judecat de catre cineva, ca sa se inchida cercul. Judecarea ad-urilor este un lucru care ni se intampla zilnic si din toate perspectivele: judecam ad-uri ca oameni de agentie, ca si clienti, ca si consumatori, in legatura sau fara legatura cu un brief, cu o nevoie, etc. Judecam asa cum respiram."
Comentarii
de citit