Clasamentul brandurilor cu cel mai mare impact asupra romanilor va fi dezvaluit in premiera la evenimentul Strategic Branding, care va avea loc joi, 25 septembrie, la Hotel Crowne Plaza.
A sasea editie a studiului, realizat de compania de cercetare de piata Synovate exclusiv pentru revista Biz, aduce o serie de noutati atat prin introducerea a noi topuri in functie de varsta si de sex, cat si prin intrarea in premiera a unui brand romanesc in topul celor 20 de branduri, dominat de-a lungul anilor de branduri internationale puternice.
Factorii luati in considerare de Synovate in evaluarea impactului sunt: Popularitate, Incredere, Prestigiu, Optimism, Inovatie. Fiecaruia dintre acestia i-a fost alocat un grad de importanta exprimat in procente, care a fost cumulat cu ceilalti factori pentru alcatuirea scorului final - Impactul - obtinut de fiecare brand. In scorul final, Synovate a luat in considerare si gradul de cunoastere spontana a brandului. Acesti factori cheie se bazeaza pe atribute care au reiesit in urma interviurilor organizate in cadrul cercetarii calitative din prima etapa a studiului. Spre deosebire de prima editie a studiului (2003) cand factorul Popularitate a fost cel mai apreciat de respondenti, anul acesta factorul care a cantarit cel mai mult a fost Prestigiul, care a atins un grad de importanta de 32%.