Revista Biz anunta rezultatele studiului High Impact Brands

Clasamentul brandurilor cu cel mai mare impact asupra romanilor va fi dezvaluit in premiera la evenimentul Strategic Branding, care va avea loc joi, 25 septembrie, la Hotel Crowne Plaza.

A sasea editie a studiului, realizat de compania de cercetare de piata Synovate exclusiv pentru revista Biz, aduce o serie de noutati atat prin introducerea a noi topuri in functie de varsta si de sex, cat si prin intrarea in premiera a unui brand romanesc in topul celor 20 de branduri, dominat de-a lungul anilor de branduri internationale puternice.

Factorii luati in considerare de Synovate in evaluarea impactului sunt: Popularitate, Incredere, Prestigiu, Optimism, Inovatie. Fiecaruia dintre acestia i-a fost alocat un grad de importanta exprimat in procente, care a fost cumulat cu ceilalti factori pentru alcatuirea scorului final - Impactul - obtinut de fiecare brand. In scorul final, Synovate a luat in considerare si gradul de cunoastere spontana a brandului. Acesti factori cheie se bazeaza pe atribute care au reiesit in urma interviurilor organizate in cadrul cercetarii calitative din prima etapa a studiului. Spre deosebire de prima editie a studiului (2003) cand factorul Popularitate a fost cel mai apreciat de respondenti, anul acesta factorul care a cantarit cel mai mult a fost Prestigiul, care a atins un grad de importanta de 32%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related