Unul dintre profesionistii vechi ai grupului, Simona lucreaza in BBDO din 2001. Timp de cinci ani de zile - din 2003 si pana in prezent - ea a facut parte din echipa de cont Dacia, pe care ulterior a si coordonat-o cu succes din functia de Account Director.
Pe langa managementul departamentului de Client Service, Simona Costea va gestiona activitatile derulate pentru intreg portofoliul de clienti ai agentiei.
"Departamentul de Client Service al Graffiti BBDO are o structura operationala bine definita - fiecare grupa de conturi are un lider si propria echipa pe care o coordoneaza. Din aceasta perspectiva, rolul meu va fi acela de a asigura un nivel crescut de motivare si satisfactie pentru fiecare din acesti sefi de grupa, astfel incat performantele sale si cele ale echipei sa fie pe masura abilitatilor pe care stiu ca le detin. Avem un portofoliu de branduri puternice - majoritatea clientilor nostri fiind lideri in categoriile in care activeaza - si un istoric de relatie bazat pe parteneriate de lunga durata, ceea ce din noua pozitie voi avea de conservat si crescut", spune Simona Costea, Client Service Director la Graffiti BBDO.