Campania TBWA "Malaysia: Truly Asia" a primit aurul la premiile AME

Premiile AME (Asian Marketing Effectiveness) sunt oferite de Media, revista de afaceri si comert numarul 1 din regiunea Asia-Pacific.

Campania "Malaysia: Truly Asia", creata de agentia TBWA-ISCMalaezia pentru Ministerul Turismului din Malaezia, a primit titlul de "Cea mai buna campanie asiatica de marketing si branding pe termen lung". Premiul a fost acordat in cadrul unei ceremonii de premiere ce a avut loc in MGM Grand din Macau.

Campania "Malaysia: Truly Asia" este la cel de-al doilea mare premiu, dupa ce in 2006 a fost distinsa cu medalia de argint in cadrul aceleiasi ceremonii.
TBWA-ISC Malaysia, agentie din cadrul grupului TBWA cu sediul in Kuala Lumpur, a coordonat si a dezvoltat constant campania internationala de promovare a turismului in Malaezia incepand din 1999. De atunci si pana in prezent, campania a castigat in medie aproximativ trei premii internationale pe an pentru creatie, marketing, BTL si internet marketing, ajungand la un total de aproape 30 in prezent.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related