Mercury360 semneaza conceptul creativ al campaniei "Prea high ca sa cobori?" initiata de Agentia Nationala Anti-drog pentru a sprijini tinerii bucuresteni care se confrunta cu problema dependentei de droguri.
Actiunile concepute de Mercury360 s-au desfasurat in puncte cheie ale Capitalei, campania fiind structurata pe doua momente temporale - 26 iulie, respectiv 27 august 2008. Obiectivele urmarite de Agentia Nationala Anti-drog (ANAD) au fost reprezentate de cresterea notorietatii in randul tinerilor din mediul urban a liniei Tel Verde - 08008700700 si incurajarea lor de a solicita sprijinul ANAD.
Comentarii
asta este! bateti-va joc de niste studenti!
macar de-ar fi avut cat de putina eficienta...
singura asemanare dintre astea doua idei de campanie este ca sunt amandoua niste platitudini gandite de niste copii talentati.
singurul lucru in comun este brieful, iar brieful nu este ideea. mai studiati, mai incercati sau schimbati domeniul in care incercati sa va bagati.
nu seamana nici mesaj, nici executii, nimic.
probabil ca iqads ar trebui sa scoata postul vostru din moment ce nu face decat sa induca cititorul in eroare...
ideea e ca agentia nationala antidrog si-a batut joc de oamenii aia. iar brieful nu este deloc acelasi, stai linistit! a fost schimbat, mai precis imbunatatit cu ridicarea problemelor strategice care au fost descoperite in timpul olimpiadelor.
Apropo, am mai studiat si noi pe ici, pe colo. Si ca sa stai tu linistit si sa intelegi ca am facut asta am sa iti zic briefu nostru: sa ii convingem pe consumatorii de heroina sa se lase. Rezolvarea e acolo, pe site si anume: PROPUNERE TELVERDE. O parte din brieful Mercury: sa promoveze telverde!
Deci brieful nu e deloc identic, e preluata propunerea noastra si dusa intr-un brief catre profesionisti (nicio urma de ironie aici!).
Nu stii cat am insistat pt telverde!Nu stii cat am insistat pt neconventional! Ei ne-au obligat sa facem TV! Ei nu au fost de acord cu Telverde, dar noi am insistat. Telverde nu era disponibil decat 10-12 ore/zi, 5zile/saptamana. Noi am insistat: NON STOP si mare accent pe el. Asta a fost principala noastra propunerea si cea mai importanta. Acum nu stiu ce s-a mai intamplat dar se pare ca e bun telverdele, atunci nu era cand erau pustii.
Daca nu ma crezi citeste prezentarea de pe siteul olimpiadelor, linkul dat de colega mea in primul comment.
Si cum spunea un moderator carismatic: "Ma inclin!"
zici chiar tu ca brieful nu e identic. mesajul nici atat, ideea de asemenea. ce e identic, totusi? clientul? hai sanatate.
Am terminat de acum cu commenturile, indiferent de ce alte acuzatii or sa mai apara.
Atat vreau sa le spun viitorilor participanti la Olimpiadele Comunicarii: sa nu va lasati furati sau spulberati de parerile altora care habar nu au cum stau lucrurile in realitate; e munca voastra, mergeti pana la capat, pentru ca noi nu o sa ne lasam asa usor.