Pentru al doilea an consecutiv, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care castiga un premiu la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional.
Campania cu care Leo Burnett a obtinut un Bronz Effie anul acesta este "Best from Traditions", conceputa pentru brandul Wash & Go, din portofoliul Procter & Gamble.
"Am reusit sa aducem in tara al doilea EuroEffie pentru Leo Burnett si, de fapt, al doilea si pentru pentru Romania. Din sute de lucari inscrise de agentii din toata Europa - "de la Londra la Romania" cum am vazut scris intr-o brosura de prezentare a evenimentului - campania Wash&Go a ajuns intial intre cei 35 de finalisti EuroEffie si apoi, pe scena, printre cei doar 14 castigatori. Un al doilea premiu castigat la acest nivel arata ca stim deja sa devzoltam si sa implementam regional campanii eficiente si, mai mult, ca stim sa si demonstram acest lucru pe hartie, intr-un case profesionist, capabil sa convinga jurii internationale.", a declarat Elena Ionita, Director de Strategie la Leo Burnett.