Cu totii stim cat de dificil e orice inceput. Cu atat mai mult pentru un tanar artist. Cu un simplu gest insa, Tchibo isi invita consumatorii sa schimbe aceasta stare de fapt. Astfel, la mijlocul lunii septembrie, Tchibo Romania, impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, au demarat campania "Inspira prin gestul tau! Sustine tinerii artisti!", o campanie integrata, cu aroma de cafea.
Unul din liderii mondiali in producerea cafelei, Tchibo reprezinta, prin intermediul produselor sale de cea mai buna calitate, un izvor de buna dispozitie si inspiratie.
In urma pitchului organizat in luna iunie, pentru actiuni de BTL ale marcii, agentia Propaganda a fost desemnata castigatoare. Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.
Comentarii
Ar trebui reformulata atunci denumirea concursului.
"Inspira prin gestul tau. Tinerii artisti sustin Tchibo!".
In ceea ce priveste "cesiunea exclusiva" aceasta se refera clar doar la faptul ca artistii castigatori vor fi asociati brandului Tchibo (deci in nici un caz nu-si vor mai putea asocia imaginea cu un brand de cafea concurent cum ar fi Jacobs sau cu Don Cafe) Acest lucru nu ii impiedica sa devina imaginea unui brand de alt tip (ex. telefonie mobila) Sper ca am reusit sa va clarific
PS. Madalina, mi-au placut fotografiile si conceptul tau , esti talentata si trebuie sa crezi mai departe in visele tale si in puterea ta de a le transforma in realitati palpabile. Succes mult , si o seara frumoasa,Daiana