Interviu cu Elena Ionita, Planning Director, Leo Burnett
Aseara, la gala de decernare a premiilor Euro-Effie, Elena Ionita a urcat pe scena pentru a ridica Bronze-ul obtinut de Leo Burnett pentru campania Wash&Go "Best from traditions". Este cel de-al doilea premiu obtinut de o agentie romaneasca la competitia europeana care premiaza eficienta campaniilor implementate la nivel regional, primul fiind obtinut anul trecut de aceeasi agentie pentru campania "Tide pentru Supermame". Am rugat-o pe Elena sa ne vorbeasca despre importanta premiului obtinut si despre diferentierea acestuia fata de APG Creative Awards si Effie Romania.
Comentarii
io la Wash & Go stiu niste reclame cu Andreea Marin. despre astea-i vorba?! ca nu inteleg ce-i nou, inteligent sau interesant la ele... de fapt parca sunt la Wash & Go, sper sa nu ma insel, da' daca ma insel inseamna ca sunt toate la fel (de fapt cre' ca-s la fel si daca nu ma insel)
da' ma rog... io stiu doar ce vad la televizor, naiba stiu ce o fi fost altceva de vazut in "caise-ul" ala profesionist
tin minte o perioada cand nu eram nici agentiile anilor la golden drum, nici nominalizati la cannes nici premianti europeni la eficienta, da' la televizor se dadea reclama aia la antena1 cu baba si cu Lada cu doua volane, connex play, dialog SMS... era frumos...