BIGGER Group si Lemarco lanseaza noua serie de executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun. Campania continua aceeasi linie strategica, prezentand cele doua produse in ipostazele bine-cunoscute: Lemarco alb este un "zahar dulce de tot", in timp ce Lemarco brun reprezinta "the dark side of sugar".
"Clientul a venit cu ideea de a folosi familia Piersic pentru a comunica familia Lemarco si dulce si putin dark. Din prima clipa am hotarat ca nu vom face doua spoturi tipice, gen : VEDETA + PRODUS = LOVE. Sa incepem cu Albu'. Piersic Sr. ne-a zis ca-i plac prajiturile (pasiunea pentru femei am dedus-o singuri) Ne-a venit ideea ca le-am putea mixa. Am ras. I-am spus-o clientului. A ras. I-am povestit-o lui Piersic Sr. A ras si gata e pe TV. Nu trebuie sa fie complicat de ce, cum, ce, de unde pur si simplu e un spot home-made in care Florin a fost liber sa improvizeze pe linia creativa oferita de noi... Ne-am distrat, ne-am simtit bine, a fost si el natural si degajat imbracat in haine "mai de casa", mai fara fular sau costumu' lui Margelatu si cam asta a fost. Tot ce va mai putem spune e ca am dezvoltat un respect extraordinar pentru OMUL Florin Piersic Sr. Apoi a urmat brunu' cu Piersic Jr, care ne-a ajutat mai mult decat mult. La brun, daca anu trecut am facut un dark mai sexual (care ne-a bagat in tot felu de belele cu CNA-ul, aviz amatorilor), acum am vrut sa il facem dark-dark prin executie, si prin feelingu' pe care ti-l induce, mai degraba decat prin logica si sens oricum spotul are un aer suprarealist si am muncit destul de mult ca sa-l aducem in forma sa finala. Exista si o explicatie, cu cainii, cu floarea neagra, cu personajul Piersic Jr. care are mai multe dimensiuni, dar e prea lunga ca sa o mai scriem Enjoy!...daca vreti, daca empatizati cu targetu' " au declarat Catalin Burcea - Senior Art Director si Andrei Gurau - Senior Copywriter.