Interviu cu Bradut Florescu, Head of Creative, DDB Bucharest
DDB Bucharest a trecut in ultimele luni printr-un proces de reorganizare, in urma caruia conducerea agentiei a fost preluata de catre Bradut Florescu, Mirela Angelescu si un manager regional venit din Grecia. Cel mai vechi DDB-ist dintre cei trei, Bradut, ne impartaseste cum s-a petrecut schimbarea managementului si cum s-a resimtit in agentie reorganizarea echipei de conducere.
IQads: Dupa plecarea Adinei Sorescu, agentia a trecut printr-un proces de reorganizare totala. Care au fost schimbarile majore care au avut loc in aceste luni in structura DDB?
Bradut Florescu: In primul rand, au venit Mirela si Angelos. E pentru prima oara cand DDB Bucuresti are un CEO. In al doilea rand, s-au revizuit procedurile financiare si operationale, pentru a imbunatati productivitatea si calitatea muncii.
IQads: Cum a fost perioada de acomodare cu noul management? Cum ati reusit sa mentineti echilibrul agentiei in acest context?
Bradut Florescu: Perioada de acomodare a fost scurta :) Mirela si Angelos au venit aici cu planuri mari si au trecut la treaba din prima zi pentru a le pune in aplicare. Am reusit sa mentinem echilibrul datorita unei echipe extraordinare, care a inteles ca, dincolo de problemele inerente unui moment de schimbare, clientii si brandurile lor sunt principalul focus al muncii de advertising.
IQads: Cum au reactionat clientii la schimbarea managementului?
Bradut Florescu: Asta ar trebui sa-i intrebati pe dansii.
IQads: Care o sa fie relatia cu noul manager din Grecia?
Bradut Florescu: Nu stiu care o sa fie, pot sa spun care este acum: o relatie foarte buna. Angelos e un profesionist cu 20 de ani de experienta in advertising, un manager care a condus DDB Atena (un colos pe piata din Grecia) si un om cald si supportive.
IQads: Ce obiective v-ati propus pentru perioada urmatoare?
Bradut Florescu: Imbunatatirea produsului creativ si atragerea de talente de pe piata.
IQads: Cum se pozitioneaza acum DDB?
Bradut Florescu: Daca ne raportam la perceptia masurata prin diversele studii ale breslei, DDB este vazut drept o agentie serioasa, strategic, orientata spre rezultate si spre cresterea business-ului clientilor sai.
IQads: Ai preluat conducerea departamentului de creatie. Ce alte schimbari in structura agentiei s-au mai petrecut?
Bradut Florescu: Agentia era deja corect structurata. S-au produs doar mici reajustari de pozitii si roluri.
IQads: Creatie sau strategie? Care ti se potriveste cel mai bine, pana la urma? Stiu ca ai incercat ambele perspective..
Bradut Florescu: Amandoua. Din fericire, la DDB nu se exclud. Creatia gandeste strategic, iar strategia stie cum sa catalizeze explozia creativa.
IQads: Pe ce servicii o sa se axeze mai mult DDB? Banuiesc ca Mirela Angelescu va consolida partea de strategie, iar tu o sa dezvolti partea de creatie. Veti pune un accent mai mare pe unul dintre departamente?
Bradut Florescu: Strategia da pasele de gol. Creatia trage pe poarta si marcheaza. Strategia e mijlocasul de constructie. Creatia e golgeterul. Ambele compartimente trebuie intarite si, impreuna cu Mirela, vom lucra atat la faza de constructie, cat si la cea de finalizare. Angelos e aparator central.
IQads: Veti dezvolta si alte servicii decat cele pe care deja le furnizati?
Bradut Florescu: Da.
IQads: La ce crestere financiara va asteptati in perioada urmatoare?
Bradut Florescu: La intrebarea asta pot raspunde doar Mirela si Angelos.
Comentarii