DDB dupa schimbarea de management. Cu Bradut Florescu

Interviu cu Bradut Florescu, Head of Creative, DDB Bucharest

DDB Bucharest a trecut in ultimele luni printr-un proces de reorganizare, in urma caruia conducerea agentiei a fost preluata de catre Bradut Florescu, Mirela Angelescu si un manager regional venit din Grecia. Cel mai vechi DDB-ist dintre cei trei, Bradut, ne impartaseste cum s-a petrecut schimbarea managementului si cum s-a resimtit in agentie reorganizarea echipei de conducere.

IQads: Dupa plecarea Adinei Sorescu, agentia a trecut printr-un proces de reorganizare totala. Care au fost schimbarile majore care au avut loc in aceste luni in structura DDB?
Bradut Florescu: In primul rand, au venit Mirela si Angelos. E pentru prima oara cand DDB Bucuresti are un CEO. In al doilea rand, s-au revizuit procedurile financiare si operationale, pentru a imbunatati productivitatea si calitatea muncii.

IQads: Cum a fost perioada de acomodare cu noul management? Cum ati reusit sa mentineti echilibrul agentiei in acest context?
Bradut Florescu: Perioada de acomodare a fost scurta :) Mirela si Angelos au venit aici cu planuri mari si au trecut la treaba din prima zi pentru a le pune in aplicare. Am reusit sa mentinem echilibrul datorita unei echipe extraordinare, care a inteles ca, dincolo de problemele inerente unui moment de schimbare, clientii si brandurile lor sunt principalul focus al muncii de advertising.

IQads: Cum au reactionat clientii la schimbarea managementului?
Bradut Florescu: Asta ar trebui sa-i intrebati pe dansii.

IQads: Care o sa fie relatia cu noul manager din Grecia?
Bradut Florescu: Nu stiu care o sa fie, pot sa spun care este acum: o relatie foarte buna. Angelos e un profesionist cu 20 de ani de experienta in advertising, un manager care a condus DDB Atena (un colos pe piata din Grecia) si un om cald si supportive.

IQads: Ce obiective v-ati propus pentru perioada urmatoare?
Bradut Florescu: Imbunatatirea produsului creativ si atragerea de talente de pe piata.

IQads: Cum se pozitioneaza acum DDB?
Bradut Florescu: Daca ne raportam la perceptia masurata prin diversele studii ale breslei, DDB este vazut drept o agentie serioasa, strategic, orientata spre rezultate si spre cresterea business-ului clientilor sai.

IQads: Ai preluat conducerea departamentului de creatie. Ce alte schimbari in structura agentiei s-au mai petrecut?
Bradut Florescu: Agentia era deja corect structurata. S-au produs doar mici reajustari de pozitii si roluri.

IQads: Creatie sau strategie? Care ti se potriveste cel mai bine, pana la urma? Stiu ca ai incercat ambele perspective..
Bradut Florescu: Amandoua. Din fericire, la DDB nu se exclud. Creatia gandeste strategic, iar strategia stie cum sa catalizeze explozia creativa.

IQads: Pe ce servicii o sa se axeze mai mult DDB? Banuiesc ca Mirela Angelescu va consolida partea de strategie, iar tu o sa dezvolti partea de creatie. Veti pune un accent mai mare pe unul dintre departamente?
Bradut Florescu: Strategia da pasele de gol. Creatia trage pe poarta si marcheaza. Strategia e mijlocasul de constructie. Creatia e golgeterul. Ambele compartimente trebuie intarite si, impreuna cu Mirela, vom lucra atat la faza de constructie, cat si la cea de finalizare. Angelos e aparator central.

IQads: Veti dezvolta si alte servicii decat cele pe care deja le furnizati?
Bradut Florescu: Da.

IQads: La ce crestere financiara va asteptati in perioada urmatoare?
Bradut Florescu: La intrebarea asta pot raspunde doar Mirela si Angelos.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 16 ani
mult succes, bradut!


Branded


Related