Agentia independenta de publicitate TEMPO Advertising a organizat o festivitate de premiere pentru a rasplati performanta canotoarelor Viorica Susanu si Georgeta Andrunache, medaliate cu aur in cadrul olimpiadei de la Beijing.
Barca TEMPO a trecut prima linia de sosire in proba de dublu rame fara carmaci, reusita fiind recompensata cu 300.000 RON de Dragos Grigoriu, presedintele agentiei TEMPO Advertising.
Evenimentul s-a incadrat in seria actiunilor desfasurate sub mesajul "Performanta trebuie rasplatita!" si a incununat pareteneriatul dintre Federatia Romana de Canotaj (FRC) si TEMPO. In calitate de agentie de comunicare, aceasta si-a asumat rolul de a creste vizibilitatea valorilor sportive romanesti.
Comentarii
Am in baie gelul de curatare cu miere si arnica de la BIOTEN, iar in frigider am gasit ciocolata Heidi MILK DELIGHT-walnuts&honey cu o poza identica folosita in designul ambalajului BIOTEN...prima impresie a fost "nu cumva o sa fac balonase la gura daca inghit ciocolata asta?"...TEMPO demonstreaza pe ce pozitie se afla...sa fie o grava intamplare?! DA!
Cel care a uzat de o poza comuna ce fel de creativ este? Dar TEMPO ce agentie este?
Ciocolata Heidi MILK DELIGHT-walnuts&honey se vede la raft...sau o stiu deja consumatorii