Incepand cu 15 septembrie, MOL Romania lanseaza o noua campanie de imagine axata pe valorile sale cheie si care are drept scop pozitionarea sa in topul companiilor energetice internationale ce ofera carburanti ultramoderni in Romania.
Campania este sustinuta in planul comunicarii de un spot TV, macheta in presa scrisa si bannere web.
In spotul TV, prin intermediul graficii animate, privitorul parcurge tot procesul tehnologic de obtinere a carburantilor, de la explorare, rafinare si pana la retail in cadrul benzinarilor din Romania, punandu-se accent pe performantele produselor finale.
Campania a fost realizata de Young&Rubicam Budapesta: "Din punct de vedere tehnic, a fost o sarcina dificila deoarece MOL dorea sa comunice mesaje complexe intr-un mod simplu si usor de inteles. Trebuia sa aratam foarte clar ce inseamna MOL si ce poate oferi consumatorului roman. De asemenea, am vrut sa venim cu elemente noi pentru a ne distinge in peisajul aglomerat al comunicarii actuale", spune directorul de creatie László Falvay.