Era vorba de lepidoptere, nu de Lizuca!

Buzz cu Adrian Poenaru (Group Creative Director, Ogilvy Group)

IQads: Care este targetul campaniei Poiana minunata ?
Adrian Poenaru: Mai intai, sa contextualizez. Poiana devine ciocolata vesela, care te face sa vezi lumea printr-o pereche de ochelari roz. O lume care te distreaza. Nu te excita, nu te sperie, nu te provoaca si nu face tot ce e trendy in spoturile de festival. Iar scenariul nu cauta aplauzele publicitarilor, ci banii consumatorilor, vizualizand efectul serotoninei - o explozie de veselie - serotonina care, prin metafora advertisingului, devine fluturi de ciocolata. De fapt, scenariul vrea sa nasca un simbol: lepidopterele a caror singura grija e sa se falfaie de la o clipa la alta. Revenind, in targetul campaniei se inscrie oricine si-a dorit vreodata un fluture de ciocolata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related