Buzz cu Adrian Poenaru (Group Creative Director, Ogilvy Group)
IQads: Care este targetul campaniei Poiana minunata ?
Adrian Poenaru: Mai intai, sa contextualizez. Poiana devine ciocolata vesela, care te face sa vezi lumea printr-o pereche de ochelari roz. O lume care te distreaza. Nu te excita, nu te sperie, nu te provoaca si nu face tot ce e trendy in spoturile de festival. Iar scenariul nu cauta aplauzele publicitarilor, ci banii consumatorilor, vizualizand efectul serotoninei - o explozie de veselie - serotonina care, prin metafora advertisingului, devine fluturi de ciocolata. De fapt, scenariul vrea sa nasca un simbol: lepidopterele a caror singura grija e sa se falfaie de la o clipa la alta. Revenind, in targetul campaniei se inscrie oricine si-a dorit vreodata un fluture de ciocolata.
IQads: Prin ce e reprezentativa femeia din Poiana minunata pentru femeia din Romania?
Adrian Poenaru: E la fel de frumoasa, desteapta, de ciocolata mancatoare si de fluturi zaritoare ca orice femeie din carpato-danubiano-pontic.
IQads: De ce a ales Poiana sa renunte la baietelul care impartea ciocolata cu cei dragi?
Adrian Poenaru: Dupa cheful de majorat, s-a apucat de cantat. Serios, ne-am gandit ca ciocolata e un produs pentru copii care s-au facut oameni mari.
IQads: Sa inteleg ca melodia Sweets for my Sweet spune tot sau de ce nu exista dialog intre personaje?
Adrian Poenaru: La accentul lui Shaggy, cre'ca mai importanta e linia melodica.
IQads: Dincolo de faptul ca Poiana e minunata, ce mai vrea sa transmita noul spot?
Adrian Poenaru: Voiosie, exuberanta, viata vazuta prin ochelari roz - lucruri remarcate si de comentatori.
IQads: A fost gandita ca un remake pentru Dumbrava minunata sau am "citit" too much into it?
Adrian Poenaru: Too much. Ideea a plecat de fapt de la Alice in woderland. Sloganul doar s-a nimerit, nu l-am scris ca o trimitere subtila.