Golden Drum 2008 invita persoanele care doresc sa castige un permis de intrare la festivalul de publicitate din Ljubljana sa posteze comentarii pe site-ul prolog.goldendrum.com, pana la data 20 septembrie 2008. Potrivit unui comunicat de presa, comentariile trebuie sa se incadreze in temele care sunt propuse de autori cunoscuti in pagina respectiva de internet.
Prima tema despre comunicare poarta titlul "Back to the future". Ideea ii apartine presedintelui festivalului, Jure Apih, care a propus spre dezbatere modul in care schimbarile tehnologice influenteaza evolutia comunicarii in marketing. Domen Bajde identifica marile transformari care apar in industrie si evidentiaza tendinta de a utiliza jocurile electronice drept mijloc de comunicare. Consumatorii nu mai doresc sa fie simpli privitori ai reclamelor ci mai degraba participanti activi. Rok Hrastnik dezbate tema modificarilor aparute in comunicarea moderna si investigheaza motoarele online de cautare. Consumatorii pot cauta in mod interactiv subiectul care ii intereseaza, atunci cand ii intereseaza si de cat ori vor. Unii autorii amintesc cu nostalgie ca publicitatea nu mai este atat de creativa pe cat era in trecut si ca a devenit din ce in mai stupida. Contrazicand acest aspect, Martin Mole prezinta un argument excelent pentru a demonstra de ce gorila Cadburry comunica eficient.