Mihaela Radulescu demareaza campania sociala "Stop Fumat", in posterele careia apare sumar imbracata in lenjerie intima rosie si o camasa alba. Consortiul Seaview este coordonatorul campaniei de 700.000 de euro care se va desfasura la nivel national cu executii radio, TV, indoor si OOH, informeaza Gardianul.
Campania antifumat va dura 5 luni, timp in care si alte vedete cum ar fi Andreea Raicu, Alessandra Stoicescu sau Andreea Marin vor putea fi vazute in ipostaze incitante daca vor da curs invitatiei Mihaelei Radulescu de a promova mesajul social.
Desfasurata sub egida Ministerului Sanatatii, campania (1, 2, 3) urmareste sa le imprime romanilor ideea ca viciul tigarilor le poate fi daunator in relatiile interpersonale deoarece fumatorii se "confrunta cu impotenta, in timp ce fumatoarele isi pierd din feminitate, miros urat si imbatranesc mai repede". Potrivit Cotidianul, Mihaela Radulescu nu este doar imaginea campaniei, dar si creatoarea textelor reclamelor.
Comentarii
cine este acel consortiu? cine a lucrat pe aceasta mirifica treaba? si mai ales...cine a incasat cascavalul?
eu admir siretenia mioritica a cuplului Mihaelan: moldoveanca nu numai ca s-a umplut de bani, dar si si-a si revitalizat imaginea, aparind pe un bloc intreg de pe magheru - eu doar atit am vazut.
Bravo lor. Exact ce meritam. Ofer un premiu de una mie lei noi singurei persoane care se va lasa de fumat in urma campaniei. Dar si pretind una mie euro, de la Mihaelan, daca nu se lasa nimeni.