Piata se dezvolta si intrebarea cea mai frecventa e "What's next?". Next Advertising a mai gasit un raspuns destept si la aceasta dilema, pe care l-a botezat promitator "WeeDoo". WeeDoo what? Tot ceea ce tine de BTL, dar mai bine, mai mult si mai clever decat altii. Divizia de BTL a Next Advertising s-a separat in favoarea unei agentii nou-noute, de sine statatoare, gandita sa raspunda in permanenta fresh la intrebarea "What's next in BTL?".
"Clientii inteleg din ce in ce mai bine importanta atingerii publicului tinta si stiu ca nu le pot da oamenilor doar paine pentru a fi fericiti. E nevoie si de circ, de entertainment, iar in termeni profani asta face comunicarea BTL. Si o face tot mai divers, mai amplu si mai neconventional. Astfel piata creste de la an la an si in aceasta directie. Tocmai de aceea am hotarat sa profitam de oportunitate si sa ne dezvoltam corespunzator componenta de servicii BTL pe care le oferim, dar nu in cadrul unui departament in Next, cum a fost pana acum, ci deschizand o divizie separata dedicata acestui tip de comunicare" - a declarat Sorin Popescu, Director General Next Advertising.