ADfel s-a incheiat in forme

Duminica, in ultima zi a festivalului ADfel, cei care n-au mai avut rabdare sa astepte liftul, au gasit pe scari indemnurile unui antrenor de fitness: "acum putin mai multa viteza", "calcam apasat", "ok, pe varfuri acum" si, ca si cum ar fi stiut ca o sa triseze: "pe varfuri!". Apoi: "Simti arderea?", "nu te opri!", "hai, ca mai poti", "un ultim efort" si...la capatul scarilor, felicitarile: "Acum esti pregatit pentru Sloggi", brandul de lenjerie intima care a ales sa comunice neconventional si a participat anul acesta la ADfel.

Si, intr-adevar, la intrarea in terasa, paseai direct pe catwalk-ul Sloggi, plin de mulaje din ipsos in care erau imprimate formele unui posterior pregatit pentru Sloggi. Cei care se simteau mandri de podoaba posterioara se puteau aseza pe scaunele speciale, cu sezut din ipsos, acoperite cu un celofan, sa nu se murdareasca nimeni. Dupa 10 minute in care iti odihneai formele in cofraj, mai asteptai un sfert de ora sa se usuce si sa ti-l poti lua acasa, pentru a te mandri cu adevarat cu posteriorul tau, infatisandu-l tuturor, chiar si cand stai cu fata.

Pentru timizi, incurajarile pentru realizarea unui mulaj cu forma posteriorului au venit de la pustii care stateau pe margine si ii vedeau foarte bine pe toti cei care treceau. Cand considerau ca trecatorul/trecatoarea ar trebui sa-si imprime formele in ipsos, ca sa se bucure si altii de ele, ridicau o placuta cu nota 10 de la Sloggi, echivalentul mesajului "Show me your Sloggi".

Aceeasi misiune de a aprecia formele demne de Sloggi a avut-o Octav Ungureanu (smokingcoolcat.blogspot.com), care le-a facut caricaturi pe care a lipit mesajul Sloggi, ca sa inteleaga despre care forme era vorba.

Fetele sigure pe ele au primit doua feluri de tricouri Coca-Cola Zero, care aveau cate doua mesaje, unul pe fata si celalalt pe spate: "Imi plac baietii care ma privesc insistent"... "si intorc capul dupa mine" sau "Nu am prieten" si "...numarulmeu este...".

Daca nu erai destul de norocos incat sa primesti si cifrele lipsa ale numarului de telefon scris de fete pe tricou, puteai sa te bucuri de alta supriza in stil Coca-Cola Zero, adica puteai si sa gasesti o masa libera, si sa primesti o Coca-Cola Zero. Pe anumite mese a fost lipit un sticker dublu, care avea acest doua mesaje unul sub altul. Trebuia doar sa dezlipesti prima parte, sa descoperi ca ai castigat o Cola si sa mergi cu stickerul la bar sa o ridici.

Ne-am jucat si de-a Brainiacs la panoul de baschet de la Discovery, pentru a descoperi daca alcoolul imbunatateste performantele sportive. Baietii care s-au supus experimentului au aruncat la cos in 4 runde: inainte de bere si dupa ce au baut 3,6, respectiv 8 beri. Rezultatele au fluctuat, asa ca au fost neconcludente.

Worldclass ne-a aratat ce inseamna "We create shapes", oferind un moment artistic, in timpul caruia a fost modelata o silueta din burete. Inspirati de numarul la trapez al dansatoarei de la Worldclass, unii au inceput sa traga cu dintii de jartiera de pe sticla de Schweppes Mandarin, pregatita pentru un public matur.

Cand a inceput murmurul in terasa, mi-am dat seama ca incepuse toata lumea sa "Play On", dupa cum ii indemna Fanta. Nu stiam ca sunt atat de multe lucruri care pot incapea intr-un borcan. Ori erau foarte multi oameni in terasa, ori erau foarte inspirati.

Worldclass a oferit numarul de warm-up cu Anca Bucur, multicampioana nationala si campionana mondiala la fitness aerobic. Apoi s-au aprins flacarile care deschideau calea spre locul petrecerii Burn, care a fost plina de energie si animata de vizualurile lui TV Crash.

ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN, sustinut de Radio Guerrilla si are ca parteneri Academia Catavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, Grafica si Tipar, OOPS Media, MV.com si Cotidianul.

Brandurile prezente la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund For Nature, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Grafica si Tipar, Politia Capitalei, Business Standard, Curtea Veche si Group Initiative for Animals.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related