A treia editie ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN, si-a inchis portile duminica seara, dupa sapte zile in care terasa La Motoare a fost scena pe care au defilat executii neconventionale indraznete. 28 de branduri au demonstrat ca publicitatea poate fi si non-intrusiva, surprinzand publicul aflat pe terasa prin implementari ingenioase ale mesajelor comunicate deja pe canalele conventionale.
Fie ca a fost vorba de jocurile prin SMS pentru Fanta ca "Ce incape intr-un borcan", "Portocalul", "Rebus" sau "Battle Ships" care au animat atmosfera si au incitat publicul sa gaseasca rezolvarea, bataia cu perne desfasurata sub deviza "Te manifesti in voie si nimeni nu se supara", care sustine noua platforma Coca-Cola Zero, subliniind dublul beneficiu oferit de aceasta bautura sau despre experimentele "MythBusters" ale Discovery Channel care au urmarit sa demonstreze ca "Romanul s-a nascut poet" sau ca in Romania "merg caini cu covrigi in coada", publicul din terasa a fost receptiv la dialogul initiat de brandurile prezente in festival.
"Oamenii au reactionat foarte bine la mesajele neconventionale implementate in spatiul terasei, au intrat in jocul propus de branduri si au avut parte de o altfel de experienta cu acestea. De la an la an se observa o crestere a interesului pentru canalele de comunicare neconventionale, dovada cea mai concludenta fiind expozitia de lucrari neconventionale apartinand agentiilor romanesti, expozitie pe care am realizat-o pentru prima data anul acesta", a declarat Codin Oraseanu, Project Manager IQads.
Cele peste 70 de executii si happening-uri din programul festivalului au pus in valoare idei inovative prin care brandurile pot interactiona cu consumatorii intr-un cadru mai putin obisnuit si in care acestia sunt mai dispusi sa recepteze mesajul pe care il adreseaza o marca.
IQads a publicat zilnic rezumate ale celor mai interesante executii prezente in aceasta a treia editie ADfel. Acestea pot fi gasite in articolele din rubrica Spotlight de luni, marti, miercuri, joi, vineri, sambata si duminica, iar fotografii de la eveniment apar pe blog-ul dedicat evenimentului.
Brandurile care au implementat idei de promovare neconventionala in cadrul ADfel sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund For Nature, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Grafica si Tipar, Politia Capitalei, Business Standard, Academia Catavencu, Curtea Veche, Group Initiative for Animals, Schimba Lumea, Cevamarunt.ro, World Class, Tabu, Agentia Nationala Anti-Drog.
ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN, sustinut de Radio Guerrilla si are ca parteneri Academia Catavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, Grafica si Tipar, OOPS Media, MV.com si Cotidianul.
Despre IQads
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
Despre 24-FUN
Un brand foarte prezent, un sprijin pentru dezvoltarea si diversificarea peisajului cultural urban, ghidul saptamanal 24-FUN, binecunoscut in toate centrele urbane din Romania a implinit in iunie 5 ani de prezenta neintrerupta in piata nationala de entertainment. Reteaua 24-FUN are acoperire nationala pentru 20 de orase cu 12 editii locale.