In culori de festival

Penultima seara ADfel a fost una memorabila. Mini studio-ul instalat de Epson in terasa La Motoare a imortalizat momentele placute pe care le puteai petrece pe motocicleta adusa special la eveniment, iar daca erai baiat primeai ca bonus posibilitatea de a face o poza cu o blonda atragatoare in spate. Si pentru ca studio-ul foto era dotat cu tot ce-i trebuie, pozele erau imprimate imediat pe hartie, astfel incat puteai pleca acasa avand in buzunar dovada ca ai trecut pe la ADfel.

In urma concursului desfasurat pe blog, patru idei castigatoare au fost implementate de Epson in cadrul festivalului. In baie, una din cele patru placi de faianta in culorile CMYK parea sparta, iar mesajul de langa ea sustinea ideea ca nu e nevoie sa le schimbi pe toate daca s-a spart una, asa cum nici daca ti s-a terminat o culoare din cartusul de imprimanta Epson nu trebuie sa-l schimbi pe tot. Aceeasi idee putea fi vazuta si la intrare, intr-o alta varianta, geamurile fiind de data asta suportul executiei.

Toata terasa a fost aseara impartita in patru zone de culoare, corespunzatoare aceluiasi cod CMYK. Niste benzi imense trasau limitele zonelor, astfel incat cei care erau imbracati in culoarea zonei in care se aflau erau premiati de catre Epson. Premiile au curs si catre cei care au asteptat la rand sa joace Wii in terasa, iar pentru concursul de graphic design proiectat live pe ecranul mare, Epson a facut cadou un iPod Nano.

Pentru a mai incalzi atmosfera in terasa, Alex ne-a dezvaluit cateva din secretele de care se foloseste un barman pentru a prepara o bautura savuroasa. Demna de emisiunea "Cum se fabrica" de la Discovery Channel, prestatia barmanului a animat audienta prin povestioare despre ingredientele folosite si despre istoria bauturilor, preparand in acest timp live un Ice Tea, un Mojito, un Cuba Libre, un Irish Coffee si un Absinth. Bauturile gata pregatite au fost degustate de cei care s-au strans in primul rand, nerabdatori sa primeasca cocktail-ul.

Dupa ce-am vazut cum se face un cocktail reusit, Fanta ne-a invitat si aseara sa "Play On" prin SMS, de data asta joculetul cu care ne-a tentat fiind un rebus care a fost completat de participantii din terasa in mai putin de 15 minute. Premiul, un iPod Nano, a mers catre una din persoanele care au trimis cele mai multe cuvinte corecte prin SMS la numarul de telefon afisat pe ecranul mare. Pe baieti, Fanta i-a provocat sa se joace chiar si in baie, unde puteai vedea scris deasupra pisoarelor celebra formula din copilarie: An-Tan-Te- Dize-Mane-Pe-Dize-Mane-Compa-Ne-An-Tan-Te.

Tot in baia baietilor, Sergiu si Toma de la Cevamarunt.ro s-au jucat amplasand un pisoar in miniatura langa celelalte. Asa au ales ei sa sublinieze ironia pe care o aplica in comics-urile pe care le fac.

Se pare ca baile sunt un bun suport pentru neconventionale pentru ca acolo gasesti cele mai neasteptate executii. Invitatia "Show me your Sloggi" de pe oglinzile din baie, in care iti poti vedea forma fundului au avut mare succes in randul fetelor preocupate sa-si admire formele. Pe care forme le mai puteai vedea si pe bancile din terasa, invitand lumea sa se aseze si sa se muleze pe ele.

Toata saptamana am vazut in terasa un sticker fara branding care m-a intrigat si caruia i se adaugau in fiecare zi noi elemente de design. Iata ca aseara am facut legatura cu un altul care a elucidat misterul intregului teaser: era vorba despre Academia Catavencu si mesajul ei: "Ai nostri au creierul mai sanatos decat ai lor".

Si pentru ca tot am ajuns la zona culturala, am apreciat si efortul celor de la Cotidianul care au strans zi de zi pe flipchart-ul din terasa motive pentru care lumea inca mai citeste, rasplatindu-i pe cei care impartaseau motivele "dependentei de lectura" cu cate o carte si o insigna.

Cei mai mici dintre cei care se aflau pe Motoare, cercetasii Business Standard, au venit si aseara sa faca afaceri, negociind la sange pretul unei vederi si al unui ziar cu oamenii din terasa.

Spre noapte, spectacolul de lumini colorate a fost completat de dansul gimnastei de la WorldClass care, ca si aseara, a energizat atmosfera prin miscari ample si ritmice. A fost clar pentru toata lumea ca este o invitatie la dans si la relaxare, iar textul de pe ecran a spulberat orice indoiala: Burn Dark Night Party tocmai incepea. In foisor, muzica si proiectiile animate realizate de VJ-ul TVCrash isi asteptau Dark Prince-ii si Dark Princess-ele invitate.

Pentru ca in aceasta seara ADfel isi va inchide portile, mai aveti timp sa dati o fuga la expozitiile lucrarilor celor cinci echipe care au participat la Atelierele ADfel si sa le votati pe cele care vi se par a fi cele mai bune. Tot acolo puteti arunca o privire si pe lucrarile care participa la concursul Burn si, de asemenea, le puteti vota prin SMS.

Va asteptam si in seara asta pe Motoare, sa inchidem asa cum se cuvine a treia editie a festivalului. Dupa happening-urile din program, va invitam la petrecerea Burn Dark Night Party unde vom saluta de plecare puterea gandirii neconventionale.

ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN, sustinut de Radio Guerrilla si are ca parteneri Academia Catavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, Grafica si Tipar, OOPS Media, MV.com si Cotidianul.

Brandurile prezente la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund For Nature, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Grafica si Tipar, Politia Capitalei, Business Standard, Curtea Veche si Group Initiative for Animals.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related