Opera iese in strada in cadrul unui eveniment inscris inca de anul trecut in calendarul capitalei, dar promovat pentru prima data anul acesta printr-o campanie neconventionala orchestrata de agentia Lowe & Partners.
Promenada Operei - voci tinere este evenimentul anual in cadrul caruia Opera iese efectiv in strada, organizand un concert in aer liber dedicat tuturor melomanilor. Este un moment special cand un gen perceput drept elitist devine accesibil tuturor.
Agentia Lowe & Partners a preluat conceptul evenimentului, acum aflat la a doua editie si l-a declinat intr-o campanie care isi doreste sa dovedeasca faptul ca opera nu este nici pe departe un gen rezervat unor privilegiati.
"Am vrut sa aratam faptul ca Opera coboara de pe scena in strada, ca fastul acestui gen muzical nu este dictat de tinute sofisticate sau de restrictii sociale. Le-am spus practic bucurestenilor ca Opera ii asteapta pe toti la concert. Locuri obisnuite din oras gazduiesc zilele acestea o loja sau un jilt din care trecatorii pot privi prin lorniete spectacolul citadin in culori regale. Am incercat totodata sa aducem putin din rafinamentul si stralucirea operei, in peisajul destul de gri si tern din Bucuresti. Rezultatul dorit este sa aducem cat mai multi oameni la Promenada!", declara echipa care a lucrat pe acest proiect.