Daca miercuri seara jocul a fost cuvantul de ordine la ADfel, aseara publicul aflat pe terasa La Motoare a avut parte de cateva experiente pentru adulti. Un preview al evenimentelor care te introduceau in atmosfera misterioasa era paravanul amplasat la etajul trei, unde puteau fi vazute diferite obiecte de imbracaminte, atat de barbat, cat si de femeie, aruncate neglijent langa un afis pe care statea scris "Schh". Pasind pe covorul rosu de la intrare, patrundeai in atmosfera de gala a Schweppes Short Film Festival care te invita la o proiectie speciala de filmulete. Cu o asa introducere, scurtmetrajele care au rulat in terasa au fost urmarite cu interes de audienta intrata deja in dispozitia de vizionare. Si, tot pentru publicul matur din terasa, Schweppes a gasit o solutie neobisnuita de a-i starni curiozitatea si setea prin mandarinele in care era infipt hotarat un cutit.
Toata lumea care intra in terasa isi indrepta privirea spre Biroul de Relatii si Forme, care a avut si aseara o executie noua. Dupa experienta cu jocul de fotbal din seara precedenta, iata ca cei de la Grafica si Tipar si-au demonstrat maiestria de a decupa forme si de a le asambla sub forma unor masinute.
Pentru un strop de echilibru, baloanele care au invadat intrarea in cladire si care au atras atentia trecatorilor aveau la baza un mesaj foarte serios din partea Agentiei Nationale Anti-Drog: "Prea high ca sa cobori?", "Te ajutam noi!".
Dupa ce a adus o parasuta si o trusa de prim ajutor, Sprite a demonstrat din nou ca "te sprijina, dar nu te salveaza. Vezi cum te dai", amplasand semne de orientare prin terasa care sa te ajute la necaz, de exemplu, daca vrei sa ajungi la Spitalul de ortopedie sau la Spitalul Clinic pentru Studenti.
Ca in fiecare seara, Discovery i-a provocat pe participantii din terasa la un test care sa confirme sau sa infirme mitul conform caruia romanul se pricepe la fotbal si la politica. Dupa jumatatea de ora pe care au avut-o la dispozitie pentru completarea testelor, s-au adunat 205 de teste de fotbal si 182 de politica, rezultatele conducand la concluzia ca mitul este plauzibil, media testelor la fotbal fiind 5,92, iar la politica 6,23.
Pasionatii de obiecte handmade au avut aseara ce admira, pentru ca in terasa au fost expuse husele de iPod realizate special pentru concursul Apple. Voturile au curs toata seara, totalizand 683 de exprimari de opinie. In urma voturilor, pe shortlist se afla cinci huse nominalizate (1, 21, 27, 44, 30), castigatorul/castigatorii final(i) urmand sa fie desemnat(i) luni de Apple.
Pentru participantii la Atelierele ADfel, ieri a fost ultima zi in care au trebuit sa lucreze in echipele formate in urma cu o saptamana. In prezenta juriului format din Bogdana Butnar (Strategic Planner, McCann Erickson), Sonia Micu (Junior Brand Manager Coca-Cola Light & Coca-Cola Zero) si Costin Radu (Managing Director, IQads) , acestia si-au prezentat campaniile realizate pe brieful dat de Coca-Cola Zero. Lucrarile echipelor vor fi expuse in terasa si vor putea fi votate prin SMS de catre vizitatori, urmand ca echipa castigatoare sa fie desemnata in urma voturilor obtinute si a deliberarii juratilor, iar cinci membri sa intre intr-un stagiu de practica la una dintre agentiile Cohn&Jansen/Ashley & Holmes, McCann Erickson, Propaganda, Sister&Co si iLeo.
In aceasta seara ne pregatim de seria petrecerilor Burn Dark Night Parties care vor avea loc tot pe terasa La Motoare, in foisor, incepand cu ora 23. Sunteti bineveniti la o experienta energizanta.
ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN, sustinut de Radio Guerrilla si are ca parteneri Academia Catavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, Grafica si Tipar, OOPS Media, MV.com si Cotidianul.
Brandurile prezente la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund For Nature, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Grafica si Tipar, Politia Capitalei, Business Standard, Curtea Veche si Group Initiative for Animals.