Agentia de publicitate GAV a lansat prima campanie TV de comunicare pe plan local a lantului de magazine retail Penny Market. Din campania "La indemana" fac parte doua spoturi de imagine, care vor rula pe principalele posturi de televiziune romanesti in perioada august-septembrie. Obiectivul principal pe termen scurt si mediu este cresterea brand awareness-ului.
Sloganul "La indemana" este urmarea fireasca a principalului beneficiu oferit de Penny - rapiditatea cumparaturilor. "Cum nu avem de-a face cu un magazin-mamut, unde iti pierzi o zi intreaga si din care iesi stors de energie, am hotarat sa comunicam acest lucru. Si cum lumea e mai tot timpul intre doua sedinte, una la birou si una cu parintii, de exemplu, timpul devine foarte important. In concluzie, Penny Market este intr-adevar la indemana", a declarat Marius Rosu, Creative Director GAV.
Comentarii
http://mkt-blog.blogspot.com/2008/08/un-penny-e-la-indemana.html.
PS: pentru agentiile magice de publicitate: mai schimbati si voi actorii....sunt aceeasi peste tot...ar trebui sa se faca si putin casting..