A treia editie ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN, va avea loc intre 25-31 august pe terasa La Motoare din Bucuresti. Timp de o saptamana, spatiul terasei va fi folosit pentru a pune in valoare o serie de idei de comunicare neconventionala, realizate special pentru interactiunea dintre brandurile participante si publicul terasei, demonstrand inca o data ca publicitatea poate fi consumata si ca un produs de entertainment.
Brandurile care vor participa la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Grafica si Tipar, Politia Capitalei, Curtea Veche si Group Initiative for Animals.
La aceasta editie, ADfel s-a imbogatit cu o expozitie de lucrari neconventionale care scoate in evidenta cele mai creative idei implementate de cele mai importante agentii autohtone de-a lungul ultimilor ani. Expozitia va fi deschisa publicului pe toata durata festivalului.
"Prin intermediul festivalului, ne dorim sa incurajam publicitatea neconventionala, un aspect pentru care nu se depune inca suficient de mult efort in Romania. Astfel, ADfel creeaza si aduna de la an la an cele mai bune idei neconventionale pentru a demonstra ca publicitatea este mai fun si mai dezirabila atunci cand este interactiva si cand se foloseste si de altceva decat de canalele clasice. Rolul festivalului este si acela de a veni in intampinarea acelor branduri care doresc sa comunice inovativ unor consumatori deschisi catre astfel de interactiuni", a declarat Codin Oraseanu, coordonatorul proiectului. "La fel ca anul trecut, festivalul pastreaza o componenta culturala puternica promovand idei si cauze sustinute de organizatii implicate in activitati culturale si sociale", adauga Codin Oraseanu.
ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN, sustinut de Radio Guerrilla si are ca parteneri Academia Catavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, Grafica si Tipar, OOPS Media, MV.com si Cotidianul.
Despre ADfel
ADfel este singurul festival de publicitate neconventionala din Romania. Ajuns la a treia editie in 2008, evenimentul isi propune ca in fiecare an, timp de o saptamana, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori. Pe langa ideile neconventionale implementate in spatiul terasei, festivalul contine o serie de workshop-uri dedicate subiectului, concursuri de creativitate, iar incepand cu acest an va reuni intr-o expozitie speciala cateva dintre cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale.
Despre IQads
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
Despre 24-FUN
Un brand foarte prezent, un sprijin pentru dezvoltarea si diversificarea peisajului cultural urban, ghidul saptamanal 24-FUN, binecunoscut in toate centrele urbane din Romania a implinit in iunie 5 ani de prezenta neintrerupta in piata nationala de entertainment. Reteaua 24-FUN are acoperire nationala pentru 20 de orase cu 12 editii locale.