In loc sa ne haituiasca peste tot, pana si in baie, cu reclamele lor, in loc sa ne alerge pe strada si prin orice piata publica in care incercam sa stam degeaba cu prietenii, ce-ar fi daca brand-urile s-ar aseza pe jos, turceste, si-ar incepe sa spuna o poveste fara sa urle inainte "veniti sa ma ascultati"? Nu s-ar aduna de bunavoie mai multi oameni in jurul lor, fara sa se simta constransi sa o faca? Tuturor ne plac povestile. Ne inconjuram de ele toata viata: carti de colorat sau desene animate, "chick lit" sau "soap operas", fituici siropoase sau telenovele, piese de teatru, romane sau filme de orice fel, toate ne ofera povesti pe care le urmarim linistiti din fotoliu.
Decat sa-mi vinzi ceva, mai bine spune-mi o poveste!
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Scrieti foarte frumos.