Ceresit comunica prin programe de BTL pentru muncitorii de pe santierele din tara

Henkel Romania desfasoara pentru brandul Ceresit o campanie de BTL pe 80 de santiere din Romania. Sunt vizate 9 mari orase (Constanta, Galati, Bacau, Iasi, Brasov, Sibiu, Cluj, Timisoara si Bucuresti), strategia urmarind sa atinga peste 10.000 de muncitori.

Actiunile Ceresit se vor desfasura pe parcursul lunilor august si septembrie, sub forma unei caravane pe care Henkel o organizeaza anual in perioada verii, incepand din 2005. Anul acesta tema caravanei este fotbalul, iar sloganul se inscrie prin mesaj pe aceeasi dimensiune sportiva - "Suteaza si Ceresit te premiaza!".

Evenimentul face parte din campaniile pe care Ceresit le organizeaza pentru meseriasi, oferindu-le, pe langa programe de instruire profesionala si posibilitatea de a se relaxa in pauze.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related